فروش عسل یونجه نجف آباد با قیمت مناسب

عسل یونجه

فروش عسل یونجه نجف آباد در کدام فروشگاه مقرون بصرفه است؟یکی از خوشمزه‌ترین و پرخاصیت‌ترین انواع عسل، عسل یونجه است.یونجه از گیاهان دارویی بسیار محبوب است که در بسیاری از کتب طب سنتی آن را جزو اولین و مهمترین گیاهان دارویی کشف شده توسط انسان معرفی می‌کنند.عسل تهیه شده از گل‌های یونجه، شیرینی ملایمی داشته، بسیار خوشبو و معطر است و سرشار از انواع آنزیم‌های طبیعی، ویتامین‌ها، مواد معدنی و کربوهیدرات‌ها است.از گیاه یونجه، در داروخانه‌ها و فروشگاه‌های گیاهان دارویی به شکل پودر، کپسول و قرص استفاده می‌شود و عرق یونجه و عسل یونجه نیز از مهمترین فراورده‌های جانبی به دست آمده از این گیاه است. عسل یونجه گرمسیری با خلوص بالا و قیمت مناسب در فروشگاه عسل هفت به فروش خواهد رسید در این مطلب با ما همراه باشید تا با خواص عسل یونجه آشنا شوید.

ویژگی های عسل یونجه

یونجه گیاهی گلدار و بادوام است، خوشه‌هایی از گل‌های کوچک بنفش دارد و میوه‌هایش در دو تا سه لایه پوشیده شده‌اند و ۱۰ الی ۲۰ دانه در خود دارند. این گیاه، علوفه‌ی مهمی در بسیاری از کشورهای جهان است.

دارای ساقه‌های بلند و برگچه‌های نازک، نوک‌تیز و بیضی شکل. گل‌هایش غالباً بنفش، کوچک یا گاهی زردرنگ است و به شکل سیر، میوه «یونجه» مانند صدف بوده و دانه داخل میوه مانند لوبیا ولی کوچک‌تر از آن است. «یونجه» ریشه‌ای بسیار عمیق دارد که تا ۳ متر به عمق زمین نفوذ می‌کند، در نتیجه ویتامین‌ها و مواد معدنی را از خاک تهیه می‌کند.

این گیاه از علف‌های خوب مراتع است و بهترین نوع آن سبز املس (نرم) است. این گیاه در اکثر نقاط جهان رشد می‌کند و به صورت وحشی در بعضی نواحی معتدل آسیا و شمال آفریقا می‌روید که انواع و اقسام دارد. مزاج یونجه تازه در آخر اول گرم و تر و خشک آن، گرم و خشک است و قوتش تا ۵ سال باقی می‌ماند.

از نظر تغذیه عمومی غذایی کامل است که چاق می‌کند و آهن بسیاری دارد و خوردن آن تمام اعضای بدن را تقویت می‌کند، «یونجه» در درمان ضعف عمومی، ضعف بنیه، کم‌خونی و اعصاب مفید است و مغز و ستون فقرات را قوت می‌بخشد.

این گیاه خوراکی با خواص تغذیه‌ای فوق‌العاده، منبع غنی از ویتامین‌های B ,K ,E ,D ,A و همچنین املاح معدنی نظیر کلسیم، اسیدفولیک، منیزیم، پتاسیم به حساب می‌آید و البته مصرف خشک آن تأثیرگذارتر خواهد بود.

عسل طبیعی یونجه

خواص عسل یونجه

در برخی از مناطق کشور عزیزمان پوشش گیاهی به نحوی است مزارع و یا مراتع دارای پوشش غالبی از یک نوع گیاه میباشد .
این پوشش غالب میتواند بین ۵۰ تا ۹۰ درصد باشد.

معمولا جایی وجود ندارد که ۱۰۰ درصد گیاهان تنها از یک نوع باشند.

بنابراین وقتی می گوییم عسل تک گل منظور این است که زنبورهای عسل، در محلی به جمع آوری شهد گیاهان مشغول بوده اند که گیاه غالب آن منطقه از نوع از یک نوع بوده است.

عسل یونجه مقوی مغز و اعصاب بوده و حافظه را افزایش می دهد.

عسل یونجه شامل بیشترین های (A) و(K) را دارد.

عسل یونجه برای افرادی که خون دماغ می شوند بسیار نافع است.

عسل  یونجه بسیار خوش عطر و طعم می باشد.

عسل یونجه ملین و خون ساز است ،بند آورنده خون روی است.

عسل یونجه تحلیل برنده ورم های بدن می باشد.

عسل یونجه برای اختلالات عادت ماهیانه خانم می باشد.

عسل یونجه که دچار لرزش های اندام شده اند مفید است.

عسل یونجه نشاط آور بوده و به انسان آرامش می دهد.

عسل یونجه

خرید اینترنتی عسل یونجه نجف آباد

برای خرید اینترنتی عسل یونجه لازم است به فروشگاه اینترنتی عسل یاس مراجعه نماید فروشگاه اینترنتی عسل یاس در زمینه تولید عسل و فرآورده های عسل فعالیت دارد.

فروشگاه اینترنتی عسل یاس دارای کارشناسان متعددی برای راهنمایی و کمک شما دوستان برای تهیه عسل می باشد شما با مراجعه به سایت اینترنتی این فروشگاه  می توانید اطلاعات بیشتر داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی عسل یاس دارای زنبورداران ماهر و باتجربه می باشد که عسل مورد نیاز شما را تهیه کنند توجه داشته باشید عسل این فروشگاه بدون هیچ واسطه و دلالی به دست شما خواهد رسید.

فروشگاه عسل یاس، عسل یونجه گرمسیری را به دست شما خریدار عزیز در هر شهر یا روستایی که هستید می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا ما در تماس باشید