خرید عمده عسل گون کرمان با قیمت مناسب و خلوص بالا

خرید عمده عسل گون

عسل طبیعی گون گز

خرید عمده عسل گون کرمان در فروشگاه اینترنتی معتبر بسیار مقرون بصرفه است لازم است برای خرید اینترنتی به یک فروشگاه معتبر مراجعه نماید. عسل گون در درمان و کاهش دردهای مفصلی، استخوانی و آرتروز بسیار موفق عمل میکند. در عسل گون اسیدهای مختلفی وجود دارد که یکی از آن ها اسید فرمیک است. این اسید در گیاه گزنه نیز وجود دارد که مصرف درمانی گزنه به صورت دم کرده یا مالیدن روی مفاصل و استخوان های دردناک در طب جدید نیز توصیه می شود. در این مطلب با ما همراه باشید تا با خواص عسل گون آشنا شوید.

خواص دارویی عسل گون:

عسل گون به دلیل داشتن اسید فرمیک داروی خوبی برای درمان بیماری های مفصلی و استخوانی است که به صورت خوردنی و مالیدنی روی موضع درد توصیه می شود.

خواص عسل گون برای معده از درمان دردهای معده، درمان اسید معده، نفخ و ترش کردن تا تقویت معده و مسمومیت می باشد. عسل گون برای امراض معده از جمله ورم و زخم معده مفید است، آخر شب و صبح ناشتا یک قاشق مربا خوری عسل گون میل کنید و صبح به مدت یک ساعت از خوردن و نوشیدن خودداری کنید.

عسل گون برای سلامت قلب و ایمنی بدن بسیار مفید می باشد. این عسل سرشار از آنتی‌اکسیدان می‌باشد که باعث مهار رادیکال‌های آزاد در بدن می‌شود. در بدن رادیکال‌های آزاد باعث آسیب‌رسانی به سلول‌ها می‌شوند و ارتباط شدیدی با پیر شدن و مشکلات که در دوران پیری گریبان‌گیر انسان می‌شود دار

 ویژگی های عسل گون

عسل گون عسلی است که بخش اعظم از شهدی که زنبور از آن تغذیه می‌کند گیاه گون است

زنبور در سراسر منطقه پرواز می‌کند و امکان ندارد فقط از شهد یک گیاه استفاده کند

پس ما چیزی به نام عسل تک گل نداریم و هر عسلی که به نام یک گل خاص هست منظور اینه که تغذیه‌ی غالب زنبور از اون گل بوده و بسته به منطقه جغرافیایی درصدش متفاوت هست

عسل گون ما حدودا 60 الی 70 درصدش از شهد گیاه گون می‌باشد.

عطر عسل‌ها بسته به نوع گیاهانی که زنبورها از آن‌ها تغذیه می‌کنند متفاوت است و از عطرهای ملایم مثل عسل گون تا عطر زیادتر مثل عسل آویشن متفاوت است

توجه شود وقتی عسل در یخچال باشد یا در ظرفی که کاملا از عسل پر شده است عطر عسل به خوبی مشخص نمی‌شود

طعم عسل گون را بسیار مرغوب بوده و زمانی که مصرف می کنید طعمی شبیه به نرمی و شیرینی ملایمی دارد که احساس خوبی به شما می دهد.

رنگ عسل گون طبیعی را در رنگ زرد روشن می توان یافت که معمولا رنگ عسل طبیعی بین زرد روشن یا سیاه تیره وجود دارد. رنگ عسل گون برگرفته از گیاه گون می باشد. البته هر عسلی که ما در عسل یک به فروش می رسانیم برگرفته از نوع گیاه آن می باشد.

عسل گون گزانگبین

خرید تضمینی عسل گون

خرید مستقیم از زنبوردار

ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

بسته بندی مقاوم و ظروف بهداشتی

ارسال رایگان در کم‌ترین زمان

کیفیت و طعم بی نظیر عسل

عسل گون کتیرا

خرید عسل گون کرمان

برای خرید اینترنتی عسل لازم است به فروشگاه معتبر مراجعه نماید.

خرید اینترنتی عسل گون کرمان در مجموعه عسل یاس صورت خواهد گرفت.

برای خرید اینترنتی می توانید به سایت فروشگاه عسل یاس مراجعه نماید.

فروشگاه عسل یاس دارای انواع عسل می باشد کافی است به لینک این فروشگاه مراجعه نماید تا از محصولات و قیمت های این فروشگاه مطلع شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا ما در تماس باشید