فروشگاه عسل یاس

به شیرینی یک رویا
از زنبورستان تا سفره

فرآورده های زنبور عسل

عسل طبیعی

مشاهده محصولات

اینجا عسل یاس!

عسل یاس که امروزه یکی از بزرگترین تولیدکننده های عسل طبیعی در ایرانه، از حدود 60 سال قبل مسیر پر پیچ و خم خودشو شروع کرد. درسته که این مسیر سختی کم نداشته و پر بوده از پستی و بلندی اما شیرینی لبخند رضایت مصرف کننده های عسل یاس، مثل شیرینی عسلش، هر تلخی و سختی ای رو دلپذیر کرده.

از قدیم گفتن مشتری راضی، مشتری میاره! و واقعا هم چقدر درست گفتن! تجربه ما نشون داده، هوای مصرف کننده رو داشتن به کسب و کارمون رو رونق میده و روزیمون رو زیاد میکنه برای همین هم همیشه تلاش کردیم تا وقتی کسی از ما خرید میکنه نه تنها خودش مشتری همیشگی عسل یاس بشه، بلکه لذت و تجربه اسفاده از یه محصول درجه یک رو با اطرافیانش هم درمیون بزاره.

هدف ما همیشه رسوندن محصولی به دست مصرف کنندس که هم از نظر طعم و عطر بهترین باشه و هم از نظر کیفیت و خواص بینظیر! کار راحتی نیست اما سال ها تجربه و استفاده از علم روز دنیا در کنار زنبوردارای با تجربه و با وجدان، ما رو به این موفقیت رسونده. از خط بسته بندی کاملا بهداشتی و مدرن گرفته تا آزمایشگاه تخصصی تشخیص اصالت و کیفیت عسل و البته تاییدیه آنالیز حسی محصولات در مجموعه یاس کنار هم جمع شدن تا این هدف رو ممکن کنن.

کنار همه دردسرای مسیر تولید عسل با کیفیت، بودن شما کنار ما بزرگترین دلگرمی ماست و باعث شده تا همیشه بتونیم تو مسیر بهتر شدن حرکت کنیم و با انرژی ای که از شما می گیریم خستگیا رو فراموش کنیم. امروز با ارائه محصولاتی که نظیرش جای دیگه ای نیست سعی کردیم تا شایسته اعتماد بی دریغ شما باشیم.

امیدواریم که به شیرینی یک رویا، همیشه لبخند روی لبتون باشه ؛)

 

عسل یاس