سوالات متداول

1- چگونه بفهمیم این عسل طبیعی است؟

طبیعی بودن عسل تنها در آزمایشگاه مشخص می شود و هیچ راهکار دیگری برای تشخصی عسل طبیعی وجود ندارد.

پیشنهاد می کنیم مقاله مربوطه را با عنوان تشخیص عسل طبیعی حتماً مطالعه کنید.

2- ارسال محصولات عسل یاس چگونه است؟

روشهای ارسال وابسته است به مقدار سفارش، شهر یا روستای مقصد و البته درخواست مشتری.

بدین منظور در سفارشات جزئی از پست یا تیپاکس استفاده می کنیم. برای سفارشات بیشتر و البته سفارش ژل رویال از روش ارسال با اتوبوس و سفارشات عمده با وانت بار، نیسان یا ایسوزو ارسال می شود.

3- عسل های شما مربوط به کدام منطقه است؟

هر نوع عسل(عسل های تک گل) در منطقه خاصی برداشت می شود. به عنوان مثال عسل مرکبات در استانهای شمالی کشور مخصوصا مازندران و برخی استانهای جنوبی مثل فارس برداشت می شود. در توضیحات هر محصول منطقه برداشت هر نوع عسل بیان شده است.

4- چگونه از طبیعی و اصل بودن محصولات شما مطمئن شویم؟

کلیه محصولات ما دارای برگه آزمایشگاه و تاییدیه سازمان غذا و دارو است. اما این برای ما و شما کافی نیست. شما می توانید محصولی را که دریافت می کنید در آزمایشگاه های معابر داخلی و خارجی تست کنید. چنانچه مورد تایید نبود، سفارش شما به هر مقدار باشد کلیه مبالغ واریزی به همراه هزینه های آزمایش به شما برگشت داده می شود و از هر روشی که شما بگویید بصورت رسمی از شما عذرخواهی خواهیم کرد.

5- آیا عسل های شما دارای آنالیز و برگه ی آزمایشگاه است؟

مجموعه عسل یاس یکی از مجهزترین آزمایشگاه های تخصصی عسل در استان اصفهان را داراست. در این آزمایشگاه علاوه بر به کارگیری نفرات با تجربه و کارآزموده از دستگاه و مواد اولیه درجه یک و استاندارد استفاده می شود. کلیه محصولات ما دارای برگه آنالیز و تاییدیه آزمایشگاه و تاییدیه سازمان غذا و دارو می باشد.

6- آیا زنبور متوجه می شود که فقط روی یک گل خاص بنشیند تا زنبوردار عسل تک گل برداشت کند؟

عسل های تک گل مثل عسل کنار، عسل گون، عسل آویشن و . . . در مناطقی برداشت می شوند که بیش از هفتاد هشتاد درصد پوشش گیاهیی آن منطقه از یک گل خاص باشد. طبیعتا به همین میزان شهدآوری زنبورها از یک نوع گل خواهد بود.

7- نحوه سفارش عسل و خرید آن چگونه است؟

برای ثبت سفارش از فروشگاه اینترنتی عسل یاس یک ویدئوی آموزشی تهیه شده است که می توانید از آدرس نحوه خرید و ثبت سفارش عسل طبیعی آن را مشاهده کنید.

8- آیا عسلهای شما شکرک می زند؟

هر عسل طبیعی اگر حرارت نبیند به احتمال زیاد شکرک می زند. البته برخی از عسلها دیرتر و برخی زودتر. طبیعتاً در شرایط خاص مثل سرد شدن هوا عسلهای ما هم چون حرارت بالا ندیده اند، رس می بندند یا اصطلاحاً شکرک می زنند.

پیشنهاد می کنیم مقاله آیا عسل طبیعی شکرک می زند؟ را مطالعه کنید.

9- دلیل متفاوت بودن رنگ عسل ها چیست؟

رنگ عسل بستگی دارد به شهد گیاهی که زنبور از آن تغذیه کرده است. برخی کاملا روشن، برخی کاملاً تیره و برخی دیگر حدفاصل این دو مورد. رنگ عسل های مجموعه عسل یاس صددرصد طبیعی و رنگ خود عسل می باشد.

10- آیا شما به عسل های خود اسانس یا عصاره گیاهی می زنید؟

رنگ عسل بستگی دارد به شهد گیاهی که زنبور از آن تغذیه کرده است. برخی کاملا روشن، برخی کاملاً تیره و برخی دیگر حدفاصل این دو مورد. رنگ عسل های مجموعه عسل یاس صددرصد طبیعی و رنگ خود عسل می باشد.

جهت راهنمایی بیشتر با ما در ارتباط باشید.

  • Hidden